[pic=659_1267265423.jpg] [pic=659_1267265410.jpg]Op 25 februari nodigde BATIBOUW alle exposanten uit om samen het glas te heffen tijdens de jaarlijkse exposantencocktail. Op deze drink werd meteen duidelijk dat het vertrouwen in BATIBOUW opnieuw sterk aanwezig is. Het is ook mede dankzij het enthousiasme en de inzet van de exposanten dat BATIBOUW ieder jaar opnieuw zoveel bezoekers naar Brussels Expo lokt. Tijdens de cocktail werden enkele exposanten in het bijzonder beloond met de Communication Awards en de Golden Turtles voor hun goed voorbereide deelname aan BATIBOUW.De Communication AwardsCommunicatie is voor bedrijven van aanzienlijk belang om zichzelf en hun producten op de markt te profileren. Door hun deelname aan BATIBOUW zetten de exposanten reeds een stap in de goede richting om de naambekendheid van hun firma te versterken. Een beurs biedt immers het ideale platform voor live communication met klanten, prospects en leveranciers.Dit gaat echter niet allemaal vanzelf. Het publiek en de pers in de eerste plaats op de hoogte brengen van hun deelname aan BATIBOUW, is uiteraard een conditio sine qua non. Daarnaast dienen de producten ook ter plaatse op de best mogelijke manier te wordenaangeprezen, opdat de bezoekers zich zowel vanuit esthetisch oogpunt aangetrokken voelen, als voldoende informatie terugvinden op de stand.Om deze exposanten die het maximum uit hun beursdeelname halen voor hun inzet te feliciteren, worden naar jaarlijkse gewoonte de Communication Awards uitgereikt. De jury bestaat hierbij uit professionals uit de beurs- en communicatiesector. Tijdens de exposantencocktail werden de winnaars van de verschillende categorieën bekend gemaakt:Het bedrijf Cosentino (Paleis 11 - 120) werd beloond met een Communication Award voor de Meest efficiënte beurscommunicatie in de categorie exposanten met een stand kleiner dan 70m². In de categorie exposanten met een stand groter dan 70m² ging deze prijs naar Alke (Paleis 7 - 213).De prijs voor de Beste Productpresentatie werd uitgereikt aan HDD Design (Paleis 3 - 320) in de categorie exposanten met een stand kleiner dan 70m². Infobeton.be (Paleis 5 - 405) ontving deze prijs in de categorie exposanten met een stand groter dan 70m².Ten slotte werd er ook een Coup de Cœur weggegeven aan deze exposant die de jury op slag heeft weten te betoveren, de stand met het sterkste “wauw-effect” met andere woorden. Deze prijs ging naar het bedrijf Santana International (Paleis 6 - 208).De Golden TurtlesDaarnaast stelt BATIBOUW het ook erg op prijs wanneer exposanten hun klanten en leveranciers op de beurs uitnodigen. Optonen zij hun appreciatie voor BATIBOUW als ontmoetingsplatform van de bouwsector en lokken zij uiteraard extra bezoekers tot de beurs. De prijs voor deze BATIBOUW-“ambassadeurs” wordt opgedeeld in twee categorieën, respectievelijk voor het lokken van de meeste professionele en niet-professionele bezoekers.De Golden Turtle voor het bedrijf dat het meeste traffic aan professionelen genereerde ging naar BNP Paribas-Fortis (Paleis 8 - 326). Het bedrijf Electrabel (Paleis 12 - 213) kreeg een Golden Turtle voor het uitnodigen van de meeste kandidaat- (ver-)bouwers.Bron: BATIBOUW